Customer Service

Customer Service giver dit team mulighed for at levere hurtig, meningsfuld og professionel service. 

Administrér sager fra start til slut. Mulighed for at tildele ressourcer, følge aktiviteter samt løse sagen inden for SLA for at sikre, at kunder får support inden for deres rammer.

Kommunikér med kunder ved at bruge flere kanaler, såsom telefon, e-mail, web, sociale medier m.m.

Mulighed for at implementere kundeportal, så kunder sikkert kan logge ind, se/oprette eller opdatere sager, de har, ligesom de kan følge, hvor langt sagen er i systemet.

Opret vidensbase eller artikler i Customer Engagement, der gør, at teamet kan hurtigt finde frem til løsning på konkret sag. Dynamics CE vil ligeledes komme med anbefalinger til relevante artikler.

Det er muligt at styre Service Line Agreement, hvor teamet kan få leveret serviceydelser inden for den aftalte ramme ved brug af SLA.

Få en times gratis rådgivning eller demo

Er du interesseret i en times gratis rådgivning eller demo af vores ydelser, så du kan finde ud af, hvad der ville være bedst for dig? 

Så skal du endelig ikke tøve med at kontakte os. Det er helt uforpligtende. Giv os et kald på tlf. +45 23 61 82 91 eller skriv til vores mail info@riwu.dk.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.