Microsoft Dynamics 365 Marketing
Visse marketingopgaver såsom e-mailmarketing, posts på sociale medier og det at køre annoncekampagner kan være tidskrævende at udføre. Udover det tager disse opgaver en upersonlig tilgang til en rækkevidde, der passer til alle. Det begrænser effektiviteten af denne indsats, hvilket resulterer i en lavere ROI for markedsføring og reduceret kundeengagement.
Marketingautomatiseringssoftware er designet til at løse disse udfordringer. At automatisere disse opgaver på tværs af kanaler muliggør en personlig tilgang til kunder. Og det øger ikke kun marketingeffektivitet og ROI – det fører også til lykkeligere og mere tilfredse kunder.
- Aktivér multikanaler for at tiltrække de rigtige kunder. Kør marketingkampagner gennem multikanaler med marketingautomatiseringsfunktioner såsom e-mailmarketing, landing pages, begivenheder, tele-marketing, SMS-integration, LinkedIn-integration og andre tilpassede kanaler – kun med fokus på det målrettede afsnit.
- Tilpas køberoplevelser med kunderejser baseret på interaktion og præferencer. Du kan også automatisk synkronisere og pleje LinkedIn-kundeemner med Microsoft Dynamics 365 Connector til LinkedIn Lead Gen-formularer.
- Forenkl event management med en eventportal, der administrerer tilmeldinger, sessioner, talere og mødelogistik, herunder integration med andre webinar-udbydere.
- Opret en visning af kunden, kombinér data på tværs af kontakter, kundeemner og kunder for at levere ensartede resultater på tværs af købers rejse.
- Overvåg udsigter på tværs af alle punkter for at give marketingkvalificerede kundeemner og følge op på kundeemner.
- Forbedre produktiviteten ved at hjælpe dine salgs- og marketingteams med at koordinere bedre med forudbyggede arbejdsgange, der automatisk afleverer salgsklare kundeemner og driver opfølgning. Du kan også bruge funktionen ‘send nu’ til at fastgøre processen med at skrive og sende marketing-e-mails til de målrettede modtagere.
- Få markedsføringsindsigt og øg dit investeringsafkast gennem meget visuelle og intuitive dashboards, der er indbygget i softwaren sammen med marketinganalysatorer. Dette giver dig også mulighed for at oprette brugerdefinerede dashboards.
- Integrér og del data på tværs af alle dine Microsoft Dynamics 365-applikationer, inklusiv Microsoft Dynamics 365 Sales.
- Målret mod den rigtige målgruppe og identificér de højest prioriterede kundeemner med indsigtsfulde data.
- Fokusér din indsats på den rigtige vej ved hjælp scoring model.
- Tilpas Microsoft Dynamics 365 for Marketing baseret på dine forretningskrav ved hjælp af værktøjer som visuelle redaktører uden kode, som giver dig mulighed for at opbygge og implementere web- og mobilapps på en forenklet måde.
- Integrér dataene fra andre Microsoft Dynamics 365- og tredjepartsapplikationer på en enkel og problemfri måde. Du kan også automatisere processerne ved hjælp af de indbyggede workflows og oprette nye workflows baseret på dine behov.
- Forbedr dine marketingkampagner ved at segmentere din målgruppe baseret på dataene fra deres kunderejse.
Få en times gratis rådgivning eller demo
Er du interesseret i en times gratis rådgivning eller demo af vores ydelser, så du kan finde ud af, hvad der ville være bedst for dig?
Så skal du endelig ikke tøve med at kontakte os. Det er helt uforpligtende. Giv os et kald på tlf. +45 23 61 82 91 eller skriv til vores mail info@riwu.dk.